W.I.P / Nicole



Idag har jag varit lika oaktiv som igår och i måndags och i söndags. Förutom att jag faktiskt bakat oss en riktigt smaskig kladdkaka. Det måste man ju bara unna sig när man är sjuk och när man har fler sjuklingar i familjen... Fast å andra sidan så tycker jag att man ska göra det ändå, oavsett om man är sjuk eller inte, för det är så sabla gott! Haha. Känns verkligen som att jag inte har ett skit att skriva om. Jag är såååå tråkig.

Ovan ser ni en liten sneakpeak på Nicole! Ska snart börja med håret som kommer bli en rättså långvarig process för det är mycket lockar att teckna. Jag tror att jag ska fortsätta så smått nu faktiskt, hörs imorgon
#1 - - Anonym:

huhu;) bor du oxå i sundsvall?

#2 - - LIENE:

Ritningen ser bra ut!



Mm vad gott med kladdkaka, blev sugen på det nu. ohc du får krya på dig!