Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar?

© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se

Kent är oftast allt som man behöver när man vill bli på lite bättre humör och när man vill få lite mer ork. Det stämmer iallafall för mig, och om jag kommer iväg på Peace&Love i sommar så ska jag gå på dom. Jag måste till Peace. Det måste jag bara! Som ni ser på bilderna ovan har jag tagit med mig både det ena och det andra hem idag efter att vi varit på apoteket och nere på stan. Pencillin och droppar för inflammationen, och ansiktsprodukter för... ja, ansiktet. Jag köpte en mascara också, för min andra är totalslut.
Mormor gick loss på att handla lite nya kläder och unnade sig också nya ansiktsprodukter, hon är så söt. Hon ska ner till varmare trakter i slutet av April. Slovenien närmare bestämt. Dit vill jag också åka, det är säkert fint där.

Blir hemma imorgon med och fortsätter att knapra mediciner och har tråkigt, ska tillbaka till vårdcentralen på torsdag igen, men då är det ju iallafall lov. Det här känns så jäkla värdelöst. Ligger i soffan, går upp och går lite, lägger mig igen... Går ut med hunden, blir utmattad. Ja, vad säger man? Haha. Hoppas ni har det bra iallafall, puss
#1 - - sandra:

aw grya på dig då:) joo

#2 - - alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE:

fy vad mkt medicin.. stackare:(

#3 - - LenaBn:

blääää.... glad att jag "bara" var förkyld, föredrar det framför ilskna öroninflammationer! ;)