Min lilla gubbstrutt

© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se

Wille kan inte stå still framför kameran, haha. Visserligen är han bra på att stå modell men ibland blir det inte riktigt som man vill ha det. Han måste alltid spexa förstår ni! Och ibland när man tar fram kameran så vill man helt enkelt inte ha spex utan en lillebror rätt upp och ner. Men söt är han iallafall i min skjorta och i min hatt! Jag hoppas för allt i världen att mina saker kommer helskinnade hem igen, för jag älskar både skjortan och hatten! Hatten har jag dessutom nyss fått, och jag vettefan hur många det finns kvar på H&M nu... MÅTTE DOM VARA HELA. Haha! :]
Om ni undrar hur det är med mig, så kan jag svara att det är bra... Men att jag hatar att jag måste käka fil för att inte få d-i-a-r-r-é av penicillinet och att jag verkligen ogillar att få droppar i öronen. Det är sååååååå obehagligt. Imorgon ska jag till vårdcentralen igen och efter det ska jag handla med mamma och sedan så åker jag till pappa för att fira påsk! Nu ska jag lägga mig och vila huvudet i soffan och rita lite tror jag! Kram
#1 - - LenaBn:

fniss.... ja nu vet du vad jag har för mig mitt i nätterna ..... :)



örondroppar är vedervärdiga - det rinner ju ut så fort man rätar upp huvudet! o stoppa in fetvadd för att droppkladdet ska hålla sig kvar inne i örat .... gulp ! :(

#2 - - sarahlynea:

han är verkligen så söt din lillebror ;D

#3 - - Lovisa:

Usch! Att endast äta fil är skitäckligt :( Ha i lite müsli och sylt :D

#4 - - Sofia:

Sv; Tack så jätte mycket! :D

kram!

#5 - - sarahlynea:

sv: jaa, visst är dom rätt snygga ändå :):)

#6 - - Mams:

Ja, men jag tyckte han gjorde fina modellposer!! Det kanske är det som kommer att bli hans yrke?? Who knows?? Nu kom han o ville att jag skulle ta bort kokos mellans hans små risgrynständer... det är bra att ha naglar!! Sen sa han att det var kvar uppe i köttet - tandköttet alltså...



Svenskläraren mamma såg ett par stavfel:

helskinade = helskinnade

pencillinet = penicillinet



I övrigt - VG ;)

Puss