Mina fina små älsklingar


© phelicias.blogg.se

Jag kunde inte hålla mig. Jag var tvungen att lägga upp en bild på min älskade lilla valp och Puff som jag förövrigt saknar så mycket att jag håller på att storkna! JAG VILL HEM NUUUU! De här bilderna gör inte saknaden mindre precis... Jag önskar att pappa kunde skaffa hund. Det skulle vara mysigt! Inga hundar kan väl någonsin överträffa Ella och Puff, men jag menar, mitt hjärta är stort nog för en till... Hur som helst, så vill jag hem och gosa ♥
#1 - - JULIA / watch me explode:

tjaaa, jag är med i en dagensbloggtävling (länk nedanför) och undrar ifall du har lust att rösta på mig? :)

man får rösta en gång i timmen, på samma person om man vill det.

VARFÖR SKA DU GÖRA DEHÄR? :O

jo, för varje gång du röstar på mig (ifall du lämnar en kommentar och berättar) så får du en länkning i ett inlägg på min blogg.

röstar du t.ex 2 gånger, får du en länk i 2 inlägg. :)



förlåt om jag stör. (aa)



http://mayha.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-dagens-blogg.html#comment

#2 - - linnea:

sv: bra felicia, bilder kommer om ca tio minuter hehe ;)

Ja okejdå jag har varit på gran canaria, men sverige är ett mycket vackert land och jag skulle vilja åka runt lite här också :(



så söta voffsingar, vill bara pussa dom i skägget!

#3 - - LIENE:

sv: ja men haha, vet inte om jag vill kvar de gamla serierna också, kanske vill kolla på dem då och då igen:) men jag är så seg på att föra över det till DVD disker.

#4 - - LIENE:

sv; du har nog helt rätt om bilderna(Y) tycker också så:) iaf irriterar mig över att skärpan saknas på den andra bilden.