Jag föddes redan slagen

© phelicias.blogg.se

More rainy pictures. Älskar verkligen dom här två. Ibland så lyckas jag verkligen med mina bilder och det känns himla bra!
Egentligen hade jag väl inte så mycket att säga idag, men jag ville skriva några rader iallafall. Det känns som en sådan här dag då man inte vet vad man ska skriva om. Man bara slänger ur sig lite tjafs. Jag kanske skulle ta och göra något vettigt istället... haha. Vi hörs mina vänner
#1 - - SIEL:

:D

nu är jag hemma efter nästan en vecka i varberg!

#2 - - karro:

fina bilder :)

#3 - - FlizanLizan:

Fin blogg :)

#4 - - linnea:

jag röstar för körkort, DU kör! :D

#5 - - Anonym:

okej aa det ska nog inte jag göra iaf :) men nu är det bara två och en halv vecka kvar :D:D:D:D:DD:D:

#6 - - andrea:

sv: hihi det hade jag :D :D hade så kul att det räcker åt oss båda!!