I got a brand new hate for you

© phelicias.blogg.se
© phelicias.blogg.se
Jag vet att det inte är så mycket skillnad på bilden i förra inlägget och bild nr 1, men den är mörkare och den är påbättrad.

Så här har jag tillbringat kvällen. Mycket mysigt. Ska strax gå och lägga mig tror jag, i bra tid sådär. Börjar klockan tolv imorgon, så jag kommer få sova mycket... Skönt! Har sovmorgon på tisdag igen, höhö. Finns det något bättre än sovmornar? Tror nästan inte det! Kommer få måla på min Neytiri imorgon också, tror bestämt att jag ska ta med mig min brors lilla digitalkamera bara för att visa er bild på hur den ser ut just nu. Jag är nöjd, och jag tror att ni kommer gilla henne! Nej, nu måste jag bädda om i Johans säng och lägga mig. Jag är faktiskt en aning trött... Godnatt sweeties! ♥
#1 - - Lovisa:

Superfin!



Sv: Hahaha, visst är det :D

#2 - - Pam :):

sv: vsg! :D

händer imorn?

#3 - - sofia:

Tävling uppe i bloggen :)

#4 - - LIENE:

sv: hehe:p har du fullt upp?:)

#5 - - Malle - Hockeyfru:

verkligen:) åh va fint ritat!

#6 - - Elin:

Jättesnyggt ritat :o

Jag önskar jag hade lite kreativitet i mina blodådror! Haha :D

#7 - - Clara:

Låter riktigt bra :-)

Jo min helg har också varit bra!

Vad har du för planer i helgen då? :-)

#8 - - Nellie:

Ja det är det :)

#9 - - kajsaa!:

Gud vad snygg bild!

#10 - - Clara:

Tanken var att jag skulle skrivit veckan haha :P

men okej vad trevligt!

#11 - - Pam :):

sv: ingen aning! :d