The way you shine



Ne-yo får följa med på musikfronten idag också, medan jag försöker knåpa ihop ett collage i photoshop. Det går inte bra. Men jag ska försöka senare igen, nu har tålamodet rykt sin kos. Istället ska jag ägna mig åt designarbete, för jag ska ha en ny design. Men jag har ett problem, och det är att ALLA mina bilder är i 600px och jag vill ha två menykolumner. Jag måste alltså ha jättesmala menyer och det måste vara något av det värsta jag vet, haha. Jag har absolut inget emot det på andras bloggar, men jag tål det inte på min blogg. Jag får se till att lösa det, och så ska jag väl börja på Michelles design. Hörs senare
#1 - - Mathilda:

SV: Tack! ett tag verkade du lite irriterad på mig men somsagt nu så vet jag :)<3

#2 - - veronicahsfoton:

fin header!:)

#3 - - veronicahsfoton:

SV: Tack snälla!:)

#4 - - ☆ Carlosa:

jätte fin bild :D

#5 - - Lina K:

Vad kul med ny design! =) Hoppas det löser sig med menyerna, du fixar det nog på något sätt! =) Och jättefin bild det där förresten!!



SV: Jo jag vet, så fort jag är färdigsminkad och särskilt på foton, så syns det inte att jag har några fel på hyn men jag avskyr verkligen att visa mig utan smink pga missfärgningar, en hel massa fläckar och ojämnheter ... eftersom jag dessutom fick min acne så tidigt som vid 9-årsålder så har jag haft väldigt mycket komplex för det hela livet och ska verkligen bli skönt att en gång för alla få bort alltihopa =)

#6 - - LIENE:

vill du ha större plats för menyerna får du väl ändra bredden på din hela blogg, men då får du ju göra om headern också.

#7 - - LIENE:

Förresten, jag gillar bilden!