Spend some time

© phelicias.blogg.se
En bild under temat Abstrakt från fotolektionen. Tagen av mig!

Nu ska jag och pappa titta på film och äta popcorn. Blir Band of Brothers, känns som att jag kommer gråta. Eller rysa. Eller båda. Ikväll kommer jag presentera vinnaren av Månadens blogg - Mars! Stay tuned, ♥

Update: Rösta på mig som veckans blogg hos Carolina, nummer 5 som gäller!
#1 - - Carolina [fotograf]:

GRATTIS ♥ DU ÄR EN AV FINALISTERNA I MIN "VECKANS BLOGG". NU ÄR DET UPP TILL DIG HUR DU VILL SAMLA RÖSTER. LYCKA TILL ♥ ♥ ♥

#2 - - Alexandra:

Snygg blogg du har!! Hur mår du då?

#3 - - Ew. Photo.:

Du ritar bra ^^;

#4 - - Alexandra:

sv: Jag mår också bra, haha! ;) Har du sportlov nu? :P

#5 - - Josefine:

cool blogg :D

#6 - - A L E X A N D R A:

sv: Jag vet, visst är det! Jag har okcså det nu, hihi! ;)

#7 - - Ew. Photo.:

Åh, tack för den kommentaren om bilden :)

#8 - - Cissi:

Jag har varit in o röstat - jävig? Ja, men so what??



Din pappa måste ha väldigt dålig medkänsla, eftersom han inte kan skjutsa hit dig idag! Kniper det, så kan jag hämta dig. Iofs så hinner vi ju gå ut med honom i skogen o så imorgon o ha en trevlig sista dag, men det där med tvätten oroar mig mest - om jag ska vara ärlig. Å så ska vi packa. Vi kanske inte är så pigga på det efter veterinärbesöket...



Hade så svårt att sova inatt o värre blir det inatt, kan jag tro. Ligger nästan o räknar hans timmar. Fy fan!! Puff känner något, för hon är så himla gosig o vill vara nära matte... lillgosisen!!



Vi ses imorgon då!!



Kram