I stood outside for a while


Gammal favorit.

Vet ni hur mycket jag älskar Ne-yo ibland? Förstår inte varför jag bara glömmer bort så mycket bra musik jämt, och sitter och suckar för att jag inte vet vad jag ska lyssna på när jag tröttnat på ännu en spellista på Spotify. Mathilda sitter med sin lilla minidator i min soffa och jag sitter i min nya datorhörna och får lite spel på internetanslutningen. Vi kikade på Melodifestivalen innan och min klara favorit var såklart Anna Bergendahl, hennes röst är magisk. Låttexten var underbar, musiken och hennes röst. Lilla sockersöta Anna. Hon förtjänade verkligen sin plats i Globen!

Haha, måste bara berätta en sak som jag drömde inatt. Det är egentligen inte ens kul, men hur som helst så drömde jag att jag hade frågestund och jag fick en fråga. EN enda liten fjuttfråga. Bättre än inget, men gud vad jag skämdes... Vilket scenario liksom! Nu ska jag fortsätta njuta av Ne-yo och prata lite med M, hoppas ni haft en superfin kväll
#1 - - Tilda:

sv: Jaså? :D:D:D:D:D Tell me 'bout it! :D:D:D <3

#2 - - Anna:

sv: samma här :)

#3 - - LIENE:

Anna borde ju vinna hela ksiten:D hennes låt var bra, hon var bra.

#4 - - Melina:

ball bild!

#5 - - Tilda:

sv: Okej, ja jag kände för att skriva lite längre nu! :D



Oja, berätta sen så ingen snor din asbraiga idé som du ska fullborda med mig! :D

#6 - - Maria ♥:

Snygg bild. (: