Nyårsafton

Idag är det nyårsafton och jag ska åka iväg till min vän Felicia och umgås. Tänkte att jag skulle döda mina isoleringskänslor och ta mig ut lite, har ju suttit hemma hela veckan pga min hemska förkylning. Fortfarande inte frisk. Men det är iallafall halsen, så nu har jag min röst tillbaka! När Felicia frågade mig om jag ville komma till henne blev jag jätteglad och tackade ja, så nu ser jag fram emot en trevlig kväll med henne.

Annars då? Jo, jag har just varit ute i snön med hundarna och familjen. Uppfriskande faktiskt, haha. Igår började jag fotografera i filformatet RAW och jag är redan förälskad! Skulle ju ha lagt upp lite snöbilder här, men jag hinner inte börja redigera nu. Ska äta lite och hoppa in i duschen, sen kommer Felicia och hämtar upp mig!

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA ♥
#1 - - kurdisk muslimsk tjej <3:

GOTT NYTT ÅR SÖTNOS ! ;D

#2 - - LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!:

Hoppas förkylningen ger med sig snart och att du får en lyckad kväll i alla fall!! =)



Vill önska dig ett RIKTIGT FANTASTISKT GOTT NYTT ÅR VÄNNEN!! =) Hoppas 2011 blir ditt bästa år hittills!!

#3 - - kurdisk muslimsk tjej <3:

Gott nytt år =)