Foxybubben



Sött smeknamn jag har på Holgers bebis va? Eller MIN(in my dreams) bebis menar jag ju såklart, hahaha. Världens goaste valp, helt klart. Han är både mullig och gullig, och så är han så där mysig att när man plockar upp honom så lägger han huvudet på axeln. Lilla(stora) Foxy!

Sitter här och surar lite smått. I förkylningsväg så är det inte bättre, inte ett j****vla dugg... Men jag ska ta och läsa lite manus och knäppa lite kort så blir jag nog glad igen. Ny datormus har jag införskaffat idag på mellandagsrean, tyckte det var lika bra när det var en sån som jag ville ha i höstas. Liten och snabb som attan, haha! Har ställt in på det långsammaste nu och den är ändå snabb, men jag vänjer mig väl.

Vi hörs vänner ♥
#1 - - LIENE:

Tycker du jag ska börja blogga här igen? Hade 50 besökare av inga inloggningar/inlägg alls:S

#2 - - LIENE:

Så du har ny hund. Det hade jag missat eller inte hängt med i. Söt:D

#3 - - cecilia:

fin bild!

jag har en fråga som det känns som att jag aldrig får svar på haha. Hur gör du så att det blir mellantum i menyn, i min meny så hänger hela ihop liksom... Jag tycker det är väldigt fint att "dela upp" menyn, hoppas att du fattar vad jag menar, är inte jätte duktig på att förklara men men...