What a day, what a day



Anne är klar! Jag är så nöjd och så glad och så stolt... Hon blev riktigt bra tillslut, om jag får säga det själv. Ganska dålig bild dock för det är taget med mobilen, men ni ser ju helheten iallafall.
En till sak som är klar är uppsatsen i naturkunskap som jag just skrivit klar och som jag slitit med sen igår, HEHEHE. Igår var jag riktigt motiverad, men idag? Njaaa... Låt mig säga att den motivationen försvann på förmiddagen redan. Vi har stressat runt som GALNINGAR i skolan inför vårsalongen, nerverna har varit på helspänn hela dagen. Men nu är nästan alla saker nere på biblioteket så nu är det jobbigaste över.

Nu ska jag krypa ner i sängen och vila varje liten millimeter av min kropp. Jag är så jävla trött och det gör oooont. Ha det fint
#1 - - linnea:

du kan va lugn jag ska inte, men kameran åker liksom inte fram nu, är i en sån här segperiod!

va fin hon blev :D

#2 - - evelina:

du är galet duktig på att måla ju, blev asfint

#3 - - Emma:

Den är verkligen skitsnygg, önskar jag kalarade av penseln, men det blir mest argumentationer ocvh jag slänger iväg den, haha!

#4 - - JESSICA:

guuud så otrolig fin målning!

#5 - - NAN:

gud va ducktig du är på att måla! DEn var jätte fin!



sv;Tack tack :)

#6 - - LIENE:

Blev grymt fint:)

#7 - - Towe - Foto:

riktigt snyggt! :D