Shine on you

© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se
Så här ser jag ut idag, OCH VET NI?! Min kamera är tillbaka!!!!!!!!

Sedan jag kom hem från skolan har jag inte varit annat än glad, min kamera är lagad! Den är hel, den startar, den fungerar! Och det var inte mitt fel, det var inuti det var något fel, så det gick på garantin! Åh, gissa om jag är glad? Min kamera! JAG HAR SAKNAT DEN SÅ MYCKET! Ja, jag vet att jag låter som en desperat galning MEN det är ju precis vad jag är! Jag har fotografi som ett utav mina allra största intressen, för jag älskar det, och jag hatar att vara ifrån min älskling, min fjäder. Det är ju ändå en del av mig på sätt och vis!

Snart ska jag och Elias gå ut med hundarna, vilket också betyder att jag ska fylla på min mobil med pengar! Nu har värken i mina tänder försvunnit helt, och jag vågar tugga ganska ordentligt. Jag tycker dock fortfarande att jag ser ut att vara tandlös, med en förstorad läpp. Haha! Nej, nu måste jag nog kila! Vi hörs nog snart igen! PUSS!♥
#1 - - LIENE:

aaw tack:D Du är också söt!

haha förlåt för att jag var så osocial vid bussstationen idag:P



Fin outfit! och skönt att din kamera är lagad:D

#2 - - P A T R I C I A:

bor du i avesta? ^^



okejokej, vi får se om jag länkar till dig eller hur jag gör. :)

#3 - - Natalia:

Har du haft en bra start på veckan? :D Fina bilder! kram

#4 - - Mikaela:

Hihi tack så mycket :D

det är du med tycker jag :)

#5 - - andrea:

sv: haha men du kommer säkert vänja dig så att du inte vill ta bort den sen :D



vilka fina ögon du har, tjejen!

#6 - - charlina och elisabeth:

fin sjal !

#7 - - Nellie:

så söt!

#8 - - Mathilda:

Söt du är idag! eller snarare söt som alltid, sakanar dig! får ta och försöka ses snart igen <3

#9 - - P A T R I C I A:

okej :) men det är bara att skicka när du vill!



haha okej, för jag kände igen hon paulina ;)

#10 - - MISSEXTRA:

sv: Sjuk men det är bra ändå:)