Om kärleken till en historia ♥



Läs den här, för guds skull! Twilightböckerna är 1000x bättre än filmerna, och ger även många svar på saker som man inte förstår med filmerna. Nu är det nog kanske så att det finns människor där ute som inte fattar ett dyft av filmerna, och inte heller tycker om dom. Men hur det än är, så tycker jag att ni borde läsa böckerna! Jag har bild på den fjärde boken där, börja med den första. Bäst så, haha!

Hur som helst, så vill jag bara uttrycka mig lite(igen). Den här historian är magisk, underbar, berusande. Jag vill vara en del av den värld som den utspelar sig i. Jag vill ha min egen Edward, jag vill också vara magisk, jag vill... åh! JAG VILL! Hur kan man inte vilja? Det är så... obeskrivligt! Jag vill leva i en värld med vampyrer, jag förnekar det inte för fem öre. Jag blir tokig på den här viljan. Jag vet inte hur många gånger jag uttryckt att jag älskar Stephenie Meyers vackra historia. Det måste vara överdrivet många, men än inte tillräckligt...

Nu ska jag nog gå iväg och kika på TV, vi hörs imorgon! PUSS! ♥

#1 - - LIENE:

sv: haha samma här.



#2 - - juliairene:

åh tack så jättemycket!!



allt bra med dig:) ?

#3 - - Hanna:

Jag är faktiskt inte så imponerad av böckerna, tröttnade efter 100 sidor i den första.. :P

#4 - - Simone:

Bara läst de två första, läser dem efter jag sett filmen, så de två sista får vänta, vill inte veta hur det slutar :)

#5 - - Lovisa:

I don't like it :(