Äntligen?

Har äntligen kommit hem till mamma, till ett fungerande internet, och till "Så länge vi båda andas"... Men frågan är om det verkligen är äntligen, eftersom alla är matförgiftade och bara ligger. Alla utom Wille. Jag har iallafall haft en trevlig helg hos pappa, där jag fick en tjuvstart på julen igår. Vi hade gäster och bjöd på lite julmat! Mums!

Förövrigt så känner jag mig helt och hållet urholkad av saker att skriva om... Men, tack till Paui som gästbloggade igår! ♥ Jag kunde ju inte låta er tro att jag givit upp er, jag hade ju bara åkt till pappa! Nu måste jag ut med hundarna, vi hörs när vi hörs. PUSS! ♥
#1 - - Natalia:

sv: Varför är det inte så bra? :O Jo det är bra med mig :D <3

#2 - - Mikaela:

hehe jaa :D

#3 - - Felicia:

sv: okej så tråkigt ;/ jora med mig äre najs hehe :P

#4 - - LIENE:

sv: vad bra, jag tycker också det var kul:D men kollade inte på nåt konkret utan baar sprang omkring och åt gratis godis.

Tack btw:D fast provade dom bara.

#5 - - LIENE:

sv: skönt men för mig var 3:djeoch 4:de dagen hemskast, men det är väl olika.

#6 - - DELLA:

gott med julmat :)

#7 - - juliairene:

ja supergod är dom :D

jag har varit sjuk i helgen :P allt bra med dig?

#8 - - Simone:

sv: Vad snäll du är D: Tack så hemskt mycket!